Ja hoor, maf zijn ze wel en dat maakt ze juist zo leuk en ook weer herkenbaar. Denk dat best veel katten “vreemde” tics hebben
Gloria is onze waterkat. Als ik in bad ga zit zij altijd op het randje te kijken. En als ze de juiste mood heeft stapt ze er ook wel bij. Dan laat ze zich via mijn knieën in bad zakken. Vaak krijg ik dan ook kusjes, net alsof ze wil zeggen nu zijn we beide nat. Haar dochters Lily en Luna zijn ook gek op water, ook zij komen buurten als ik in bad zit. De rest kijkt met argus ogen toe, doe je toch niet, zelfstandig jezelf nat maken, bah!
Andere intieme momenten.
Vooral Gloria is mijn kwezel. Als ik in bed lig krijg ik vele kusjes van haar. Ze komt ook altijd bovenop mij liggen en als ik op mijn zij lig tegen me aan, kroelen moeten we dan. En hard knorren dat ze doet!
Haar moeder Tish kan er ook wat van, maar dan moet ik wel alleen in bed liggen met haar erbij. Bert vind ze namelijk een engerd en als hij erbij is komt ze niet snel op bed (tenzij hij een overheerlijk snoepje geeft, dan durft ze opeens wel. Liefde gaat soms door de maag, hehehe…)
Verder kan Bono ook heel close zijn. Zo'n 2 keer per jaar doet hij er een schepje bovenop en komt ook op schoot. Maar dat doet hij alleen als er niemand anders bij is, ook geen kat dus (tja je hebt een reputatie groot te houden als stoere mannen macho). Hij kan je volledig hypnotiseren met zijn mooie blauwe kijkers…
Titi, Luna en Gloria kruipen graag ergens onder, vooral een trui (die je aan hebt dus) is erg leuk. Als we tv kijken zitten zowel Bert als ik met een poezel onder de trui. Gloria trekt zelfs rustig je trui opzij als je voorover staat, van hé ik wil eronder, hehehe…
Sioux, Otto, en vroeger ook wel zijn moeder Myra, willen je aanraken. Zo veel mogelijk contact maken, dus liefst alle poten tegen je aan. Otto geeft hierbij ook liefdesbeetjes, vooral neus en kin zijn favoriet, maar je vingers zijn ook leuk.
Sioux ruikt ook altijd zo lekker en voelt zo heerlijk zacht, dus als zij op schoot ligt heb ik altijd haar staartpunt vast.
En onze kleinste telg kan er ook al wat van. Lita geeft vele kusjes. Het leukste is om haar als een mensenbaby vast te houden en dan kusjes geven op dr buik. Dan ligt ze heel hard te spinnen en gaat je gezicht wassen. Ze pakt echt mijn gezicht vast tussen dr voorpootjes. Jullie snappen wel dat ik superverliefd ben op dit moppie…
Groetjes Bianca