Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kerst thema

• Sioux

Ik heb naast mijn gewone website ook een club op het net. Normaal zal ik hier er geen reclame voor maken. Maar ik maak nu een uitzondering. Ik heb hem namelijk net in een Kerstjasje gestoken en onze Metal Miauw's zingen allemaal een liedje, maar of ze ook daadwerkelijk kunnen zingen? Kijk zelf even: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=51020

Groetjes Bianca

• mulder

Wat moet ik doen om ze te laten zingen.

Uh………en maak me nou niet gek, voordat ik het weet wil ik ook zoiets.

• Sioux

hehehe… Heb gewoon geluk gehad dat ik veel gapende kattenfoto's kon maken. Dan lekker bewerken in Paint of Photoshop. Vond ze zelf wel grapvol geworden, hehehe…

Groetjes Bianca

• mulder

Dus ze zingen niet echt een liedje?

• Sioux

Ze zingen wel eens mee ;)

Maar nee, ze play-backen…

Groetjes Bianca

• mulder

Ik hoor dus uberhaupt geen muziek. Is dat de bedoeling?

• Sioux

Er staat wel een midi op de clubhome, dus er zou geluid uit moeten komen.

Maar de foto's op zich zijn gewone foto's, alleen bewerkt in Paint en Photoshop. Er is wel een mogelijkheid om er filmpjes van te maken, maar dat zou ook zonder geluid zijn en dan worden de bestanden al snel te groot om op de clubs te plaatsen (zijn soms zeikers daar).

Was gewoon een melig soort van bewerken. Had de kaart van Bono gemaakt (als Kerstkaart) en toen bedacht ik me dat ik meer gaapfoto's had en die dus ook wel zoiets kon bewerken ;)

Groetjes Bianca

• Petry

Het ziet er prachtig uit!!!

Petry

• Sioux

Thanx :)

Groetjes Bianca