Een beetje vroeg misschien, maar de kerstkaarten moesten besteld worden, ik wilde dit jaar kaarten met foto's van de katten, en heb gisteren dus heel wat foto's gemaakt! De meeste kerstmutsen zijn zo groot vind ik, kattenkopjes verdwijnen daar helemaal in. Vandaar dat ik op zoek gegaan ben naar een muts formaat kattenkopje, en vond die bij het Kruidvat. Zat wel vastgenaaid op het hoofd van een -overigens schattige- knuffelbeer, kostte 5.98, dus wat duurder dan een losse muts, maar ja. De muts zat met een paar steekjes maar vast, is dus ook zo weer vast te maken.
Hoe gaat het met jullie allemaal en de katten trouwens? Ik ben al een hele tijd niet meer hier geweest, ik zou graag heel veel foto's willen zien van jullie Noren. Sommigen van jullie hadden een cattery, dat weet ik nog, zouden jullie de URL's van jullie sites willen geven, zodat ik eens kan gaan kijken in het weekend hoe de katten er nu uitzien?
Ik zal zometeen wat gewone foto's plaatsen, maar jullie krijgen nu eerst onze kerstkatten te zien. Max is de rode Noor (links), Frits is een reuze-koetjeskater (midden), en Daisy (rechts) is ons Noorse bospoesje. Foto's maken met de muts was een ramp, ik ben uren bezig geweest, heb echt honderden foto's gemaakt, de meeste foto's mislukten omdat die Noortjes de muts niet op hun koppie wilden houden, 2 seconden, en dan werd hij alweer afgeschud. Max sloeg er elke keer met z'n poot naar, hij wilde het bolletje aan de punt telkens pakken. (zie ‘mislukte’ foto hier onder) Frits was de enige die rustig bleef zitten.