Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

alweer een jaar

• Margriet

Laats kreeg ik een mailtje en foto's van mensen die vorig jaar een kitten bij ons hebben gekocht. Ze hadden de eerste verjaardag van Maverick gevierd met lekkere hapjes voor het “feestvarken”. Onvoorstelbaar, zijn ze alweer een jaar oud! Bekeek net nog even wat foto's van dat nest, begin er gewoon weer van te zwijmelen…

http://home.hetnet.nl/~vennekrets/100_1132c.JPG

• Margriet

Nou was het toch de bedoeling dat de foto direct te zien zou zijn in het berichtje; wat doe ik fout??

• mulder

Ik blijf het een ramp vinden, foto's plaatsen. Zelfs als ik zeker weet dat ie er moet staan, staat hij er niet. Hahaha.

• Lianne

Wat jij fout doet weet ik niet,

Maar je kitten is zeker niet fout!!!

• Anonieme bezoeker

Eens kijken of ie er zo staat.

Lekker ding hoor!

Houdoe, Linda en Animals

• Petry

Wowwww mooie kat!!!!

Petry

• Marije

Hoi Margriet,

Wat een mooie Noor, prachtige keur ook!

Ik heb gisteren toevallig ook Milano 1ste verjaardag gevierd! Gaat inderdaad super snel weet nog hee goed toen hij net geboren was, zo klein en moet je hem nu eens zien!

P.S heb vandaag de Cat It fontein gekregen, en vooral Milano is er nu al dol op, en nu afwachten of het goed blijft gaan haha.

Groetjes van Marije

• Margriet

He, hoe doe je dat toch??

• Margriet

Ik probeer het gewoon nog een keer. Deze keer met het broertje van het blauwe kitten…

Ben benieuwd…

• Margriet

Gelukt! Moet gewoon beter lezen geloof ik!