Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kinnen

• Margriet

Het is gaaf hoor, zo af en toe showen. Niet alleen heel gezellig om andere katten- (Noren!)liefhebbers te spreken, maar ook om te horen in hoeverre je Noor voldoet aan de rasstandaard. Toch wel belangrijk dat je weet wat eventuele zwakke punten zijn wanneer je kittens zou willen en op zoek bent naar een geschikte kater! En als je Noortje het dan ook nog eens heel goed doet, dan ben je toch trots!!

Wij gaan volgende week zondag weer, naar de show in Groningen. Ik heb er nu al zin in!

• Petry

Wij gaan ook vaak naar Groningen, maar dit jaar niet.

Volgend jaar gaan we weer showen, ik begin er weer zin in te krijgen.

In februari hebben we een feestje, dan viert onze Linda haar EP schap.

Dus allemaal komen!!!!

Petry

• mulder

Wij willen graag onze Musky binnen hebben. Maar steeds weer doet hij zijn behoefte niet op de bak, gelukkig ook niet in huis. Hij houdt het gewoon op.

Dus na anderhalve dag moet hij toch weer naar de ren. Jammer hoor.

• Petry

Arme vent, wat zal hij nodig moeten dan!

Simon heb ik met 7 maanden al laten helpen, ik ben van mening als een kater vroeg geholpen wordt dat hij altijd een baby blijft.

Onze Simon iig wel hahaha.

Hij heeft helemaal geen zin in poezen, nooit gehad, misschien een homootje

Petry

• mulder

Waar is die show? Nieuwegin hebben we ook gemist, we wilden alleen kijken en ik zou stewarden, maar het is er niet van gekomen.

Groningen hebben we maar 2 maal gedaan. We waren al gewaarschuwd dat de Scandinaviers daar hun buitenlandse punt krijgen en ik moest inderdaad tot dezelfde conclusie komen. Was welke een leuke show met nog meerdere dieren in verschillende hallen.

• Margriet

In Gorredijk?? Of gaan jullie toevallig naar Denemarken???

• mulder

Als je regelmatig een nestje hebt is het best wel belangrijk om te showen.

Al is het maar om thuis te blijven in de rasstandaard. Of het leuk is, is een ander verhaal. Het zijn lange dagen. Maar het is geweldig als je kat het goed doet op een show en al helemaal als een van je eigen kittens Best in Show wordt.

• mulder

Hahahaha, wat een rare. Misschien moet hij even afkijken hoe met moet.

• Lianne

Ik vond het al super dat Ingvar, toen hij bij ons kwam, een U1 en best in variëteit had gehaald. Hij was toen ook genomineerd voor best in show maar moest het afleggen tegen een maincoon.

Bij een eigen kitten lijkt het me i.d.d. helemaal geweldig!

Volgens mij ben je dan zo trots als een (opgezette :-) ) pauw!

• mulder

Hahaha, (opgezette) pauw. Maar inderdaad, je eigen “fokje”. Dat voelt geweldig.