Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kinnen

• Petry

Onze Mika heeft ook een mooie kin.

Volgens Raymond Seatre moet een noor geen echte cente bak hebben, want dan lijkt het te veel om een Main Coon. het moet dus niet recht lopen.

Even kijken of het plaatje wil:-)

• Margriet

Mooi!!

• Mirjam

Lief kinnetje, maar verder heb ik er niet veel verstand van.

Hij heeft helemaal een lief koppie trouwens!

• mulder

Ik houdt wel van een beetje stevige kin.

Vroeger waren de keurmeesters streng hierop. Het was een van de eerste punten waar naar gekeken werd. Onze Musky en Hummy hebben bijvoorbeeld zo'n sterke kin.

• Margriet

Volgens mij is het nog steeds een belangrijk punt, een goede, sterke kin. Misschien niet een van de eerste kernmerken waar een keurmeester naar kijkt, maar het komt zeker terug in het keurrapport! Evenals een goed voorhoofd met voldoende hoogte!

• Petry

Het is nog steeds belangrijk.

Raymond zei op de show in Dk dat Simon een pinch enhet lijkt of zijn profiel niet recht is, te danken heeft aan zijn zwakke kin.

Zou best kunnen.

By the way, Simon mag niks verwekken, hij had maar 1 ingedaald balletje. Nu heeft tie der geen meer:-(

Petry

• Lianne

Arme kerel,

Al weer een ilusie armer!

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze het profiel van Ayla vinden.

Dus misschien toch maar eens naar een show.

• mulder

Klopt, zwakke kinnen en pinch gaan samen.

Om weer even terug te komen op Musky en Hummy met hun sterke kinnen, deze hebben geen pinch.

Calmes is b.v. iemand die van hoge voorhoofden houdt. Ooit stond onze witte Eden tegenover een ander wit poesje (voor mezelf had ik al bepaald dat ik dit poesje beter vond dat onze Eden). Maar Calmes koos toch voor onze Eden gezien haar hoge voorhoofd.

• Petry

Ach Simon weet van niks hahaha, hij is gelukkig zoals hij is.

Nu mag hij fijn in bed slapen enzo, anders had hij in het katerverblijft gewoond.

Alles heeft 2 kanten.

Petry

• Petry

De lijn na onze Linda, en Linda zelf hebben best sterke kinnen. Tessa had beter gekund maar is ook best goed.

Elsa heeft een hele sterke kin.

Mika is ook oké, hopelijk blijft het zo.

Petry