Op onze website. Dit keer was Lita goed dreef en ging zo mooi poseren! Ben weer dik tevreden met het resultaat. Komen jullie ook weer even kijken?
Groetjes Bianca (adres staat in mijn profiel)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsSLURP ik ben komen kijken. Wat een prachtig kitten zeg, lynxpluimen zie ik daar, oef daar ben ik verslaafd aan. De mama heb ik ook al bewonderd, die heeft de oren waar je de pluimen ook van verwacht, maar wie is de papa?
Ik heb ook nog even verder gesurfd over je homepage, Bono kende ik al van weet ik veel wat maar die dook op het internet wel zo nu en dan op (ik vind hem prachtig!!! daarom noem ik hem hier nog even), maar Tish had ik nog nooit gezien en dat is echt helemaal een poesje naar mijn hart. Dat asymmetrische zwarte streepje onder haar rechteroog is super charmant en ze heeft zo'n mooi vol koppie.
Thanx!
De papa is Tjester Tussen van Yjovi, de volle broer van Bono. Ze hebben al eens eerder samen een nestje gehad en dat was reden genoeg voor nog een poging, ben erg blij dat ik die combi nog een keer gedaan heb!
Pa is echt het oude type, net als Bono en geeft zo mooi door. Lies is gewoon een perfecte poes en samen weer fantastiische kittens
Bono is mijn trots, mijn stoere vent. Hij staat ook op mijn arm getattoeerd!
Tish is mijn speciale kind en een wondertje op zich. Zij is heel groot, beetje lomp qua lopen. Maar zo lief en zacht van karakter. Een paar weken terug was ik bang dat ik dr kwijt zou raken, maar ze gaat met de medicijnen de goede kant op. We hopen nog een hele tijd van dr te kunnen genieten!
Groetjes Bianca
Tish heeft ruim 2 jaar geleden een hele zware operatie ondergaan omdat haar galblaas verstopt was. Toen heeft dr lever al een flinke klap opgelopen, is eigenlijk nooit meer helemaal perfect geweest. Maar een paar weken terug ging ze opeens heel erg achteruit, erg afgevallen en veel spugen en werd weer geel. Bloedonderzoek gaf aan dat ze weer het zelfde had en er is niets aan te doen. Als laatste rekmiddel kreeg zij prednison mee. Maar het gaat zo wonderbaarlijk goed, zelfs het gele begint weg te trekken. We zijn nu gaan minderen met de medicijnen op de hoop dat een halve dosering ook goed werkt, aangezien prednison behoorlijk wat bijverschijnselen kan geven (vooral op lange duur). Maar gaat nog steeds prima, ook op halve dosering.
We vermoeden dat ze misschien toch een leververvetting heeft gehad en niet weer het zelfde, anders had ze nooit zo goed kunnen zijn. Zelfs de DA vind het wonderbaarlijk!
Groetjes Bianca
Dat is wat je bedoelde dat dit een wondermeisje is, en dat is ze zeker zeg als ik dit zo lees. Prednison is geen eerste keus maar in haar geval dus duidelijk wel een hele goede optie. Onze vorige hond heeft 9 jaar lang prednison gehad tegen een nare allergie die op geen andere manier te bestrijden was, ze is aan maagkanker overleden maar of dat nou door de prednison kwam, ik weet het niet. In elk geval hebben we haar dus wel al die tijd in goede conditie om ons heen kunnen houden dus ik vind het een wonder middel, als er geen andere keuzes meer zijn tenminste.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?