Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kattenorakel

• mulder

Ik weet het, dubbele onderwerpen mogen niet (voor de webmaster) maar deze informatie wilde ik jullie niet onthouden.

Ik heb een boek gekocht over orakelen met katten. Jeweetwel, net zoiets als theeblaadjes lezen maar dan toegespitst op de reactie van de kat.

Van een aantal rassen staat beschreven welk soort vragen zij het best beantwoorden.

Noorse Boskat: De Noorse Boskat beschikt net als de lynx over kleine haarpluimen aan de oren. Zij hoort bijzonder goed en neemt daarom ook de kleinste schommelingen in de stemming ongelooflijk nauwkeurig waar. Voor vragen omtrent subtiele intermenselijke thema's.

• Marije

Ik heb ook een boek thuis over katten en orakelen. Het is een grijs boekje met een zachte voorkant. Bedoel je die??

Zal thuis nog eens in het boekje bladeren.

• mulder

Ja, klopt. Wat leuk dat er nog iemand is die het heeft.

Het je het al geprobeerd?

• Marije

Nee volgens mij moet je best wel gericht vragen hebben toch?

Haha zou er vanavond eens naar kijken. Zag hem toen destijds in de winkel en ik vond het er heel leuk uitzien.

Keertje wat anders dan een standaard kattenboek!

• Lianne

Ik ben helemaal niet nieuwgierig,

maaruh…. hoe heet dat boekje en wie heeft het geschreven?

Dat katten gevoelig zijn dat wist ik wel maar niet dat het per ras verschilt.

Lianne

• mulder

Het boekje heet: Katten orakel.

Schrijfster Ariele Bunari

Uitgeverij Meulenhoff.

De Siberische kat:

Dit is echt zwaar geschut, een gespierde krachtpatser. Het verschil tussen winter en zomervacht is duidelijker dan bij de meeste andere katten. Met vragen over mode en de inrichting van uw huis, maar vooral met vragen over fitness kan deze kat u behulpzaam zijn.

Leuk toch?

• Petry

Ik heb het ook:-)

Maar nog niet gelezen.

Petry