Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Iemand ervaring met de Cat It fontein??

• Marije

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een Cat It fontein besteld, en nu was ik benieuwd of jullie ook bekend waren met deze drinkbak??

Ik heb hem wel eens bij mensen met katten zien staan en vond het er erg grappig en leuk uitzien, en de katten waren de dol op volgens de eigenaren. Vooral omdat ze uit de bol water kunnen halen.

Nu is het zo dat Milano en Fyras allebei dol zijn op kraanwater, dus nu hoop ik dat de Cat It een succes wordt! En dat ze hem niet gaan gebruiken als waterballet, haha..

Groetjes Marije

• mulder

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik lees er goede berichten over.

Het schijnt de kat ook tot meer drinken aan te zetten (vast uitgevonden door een kattengrind fabrikant).

• Petry

Hahaha ja dat zal best hahaha…

Ik heb hier al een waterballet met een gewoon drinkbakje, het is soms echt waddelopen in de hal.

Ik heb ook ooit zo'n silo met water gehad. Nou weet je wat het leukste was?? De luchtbellen die naar boven gaan. Dus veel drinken en als het dan niet snel genoeg gaat, met 2 poten het water eruit lepelen, zucht…..

Het rode kittens Nivolai die gaat met 2 poten in de drinkbak staan en drink hij, deze heb ik nog niet meegemaakt:-)

Petry

• mulder

Grrrrr, echt zoals de leeuwen het doen. Beide voorpoten in het water.

Weten we zeker dat onze Noren van de oerkat afstammen en niet van een zutje leeuwen?

• Petry

Ik heb geen idee, maar alle nazaten van Freya hebben een drink tik, maar deze spant de kroon.

Petry