Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Noorse Boskattenpagina

• Marie-Angelique

ik klik op fem herrers land en op mezelf natuurlijk ;-)

• Petry

hahaha ja dat wel, maar dat lukt vast niet.

Die ene keer dat wij erbij hebben gestaan hadden we die dag iets van 110 viewers, iets wat jij wel vaker hebt hahahaha…

Maar het bleef bij 1 dag, daarna nooit meer, en we hebben best een druk bezochte site.

Petry

• Petry

Ik ook op de vijf heren landen:-)

Ehhh mezelf ben ik vergeten hahahaha….

Petry

• mulder

Manlief heeft vandaag gekeken naar Nedstat. Voorheen hadden we die altijd op onze homepage staan. Hij verteld nu dat er een pop-up programma aan vast zit en dat hebben we liever niet.

Dus ik weet niet hoe vaak onze page bezocht wordt maar ben wel nieuwgierig.

• mulder

Ik ben geloof ik een ego trippertje. Zal ook op jullie klikken.

• Petry

Onze site doet het niet geloof ik.

Wheeeeeeeeeeeeeee….

Petry

• mulder

Ik wilde je net al waarschuwen. Ik kom er niet op.

• Marie-Angelique

Begin er niet meer aan! ik ben gisteren de hele middag bezig geweest om Nedstat van mijn homepage af te halen (dat zijn meer dan 500 pagina's inmiddels), inderdaad omdat ik ineens allerlei rotpopups bij mijn homepage kreeg. Ik ben heel tevreden over onestat, daarbij kan je ook opvragen wat de meest favoriete pagina's op je homepage zijn, da's best leuk. En dat per dag, week of maand of jaar.

http://www.onestat.com/

• Marie-Angelique

ik wel? gek

• mulder

Terwijl ik het stukje over Nedstat schreef heeft Henny OneStat erop gezet. En hij is inmiddels in werking. Hij is zo snel.