Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vernieuwde homepage.

• Petry

Onze Linda heeft eens een pleeggezin bij haar gehad en daar zat ook 1 wit kitten bij. Ze bleef hem wassen en vertroetelen.

Ook haalde ze steeds dat kind, zij wist dus al veel eerder dat hij doof was als dat wij dat wisten.

Linda heeft een voorkeur voor licht gekleurde kittens, haar creme zoon was ook het einde voor haar.

Petry

• Lianne

Noemen ze dat geen samenwerken?

Hoe doe je dat eigelijk met die haarballen en de schoenen????????

• Marie-Angelique

Zo, mijn berichtje staat :-) Het is inderdaad wel zo leuk om een berichtje in het gastenboek te vinden van de mensen die naar je site zijn gesurfd.

• mulder

Het is een insiders grapje.

Soms vragen kittenkijkers wel eens aan mij hoe je die haarbalen uitbraken moet voorkomen en dan vertel ik dit schoenenverhaaltje.. Bloedserieus. Dan moet je ze zien kijken Hahaha.

Het verhaal komt door het volgende: Onze Mette hangt graag boven de schoenen van Henny (lekkere luchten, voor haar althans, zeer zeker niet voor mij).

Als ze een haarbal uitbraakt doet ze dat steevast in zijn schoenen. Ze rent er zelfs voor naar toe. Mocht ze onverhoopt zijn schoenen niet vinden legt ze de haarbal neer op de plek waar zijn schoenen staan, dus op onze Perzische Tapijt.

• Marije

Ik heb je website ook bewonderd vandaag en inderdaad erg mooie foto's en inderdaad veel witte Noren, maar dat is just leuk vind ik omdat je het niet zo heel vaak ziet.

Bij de cattery van Fyras hebben ze ook twee witte zussen, prachtige katten. Ik had nog nooit een echte witte Noor gezien, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was destijds. Net een soort IJsprinses, wat zo van de Noordpool hier naartoe is gekomen.

P.S vindt de foto van Kayleigh ook super, zo leuk in het hooi, mooi kleur heeft hij trouwens.

Groetjes van Marije