Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vernieuwde homepage.

• mulder

En daar is hij dan. Bloed, zweet en tranen maar hij is in de lucht.

Steeds weer hebben wij de laatste weken vernieuwingen toegevoegd, maar sinds vannacht (ja inderdaad, vannacht!) kunnen we zeggen dat hij zo goed als af is.

Het topicje boekenplank en geboortedagboek ligt al klaar maar moet ook nog verwerkt worden.

Wij zijn er tevreden over.

EN, onze dank aan de tips.

• Petry

Het ziet er geweldig uit.

Zet hier ook even je adres neer, ik krijg heel veel kijkers van dit prikbord.

Je kunt ook je website in je profiel zetten.

Je werk wordt beloond:-)

Petry

• Marie-Angelique

Zo, dat is mooi geworden en wat veel foto's, heerlijk

Ik had de afgelopen dagen al een paar keer gespiekt, maar ik kon niets want het menu werkte nog niet dacht ik. Nu weet ik hoe dat komt, ik gebruik namelijk Mozilla als internetbrowser. Net heb ik je homepage onder opera en explorer opgevraagd en dat werkt als een trein hoor. Ik ben helemaal weg van jullie Mysky, wat een prachtkat is dat zeg!

• Marie-Angelique

oh tikfoutje, Musky bedoel ik natuurlijk :-)

• Margriet

Erg herkenbaar wat je vertelt over het maken/veranderen van je website! Het heeft hier ook al de nodige uurtjes gekost en ook absoluut veel energie wanneer het niet lukt zoals je het zou willen hebben. Tegelijkertijd is het ook weer leuk wanneer de site klaar is en naar de zin is.

Maar anyway, de site ziet er keurig uit! En mooi, die witte Noren! Nu maar wachten op veel bezoekers!

• Mirjam

Misschien doe ik iets niet goed maar waar kan ik je website vinden. Als ik op je naam klik zie ik alleen een mailadres.

• mulder

Ja, onze Mus is een paradepaardje.

Hij deed het geweldig goed op de shows. En hij heeft ook een heerlijk karakter.

Het is een echte vrijkous.

Aramis is genoemd naar de vier musketiers. Jeweetwel.

Wij houden van 2-lettergrepige namen. De katten reageren hier beter op.

Dus, Musketiers is in zijn kort Musk, werd vervolgend Musky.

Het is een verduiveld lekker kereltje.

• mulder

Yip, aangepast.

• mulder

http://www.femherrersland.nl

Ennuh, wij hebben ook een gastenboekje.

• Petry

Dat scheelt heel veel viewers.

Petry