Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

even voorstellen

• Margriet

Hoi allemaal,

Ook ik heb inmiddels ontdekt dat het leuk is om regelmatig even “aan te wippen” op het prikbord, maar me even voorstellen was er nog niet van gekomen. Ik ben Margriet en sinds 1999 verslingerd aan de Noor. We delen ons huis inmiddels met zes Noren, allemaal even leuk, mooi en bijzonder.

Zo, dan weten jullie even wat meer….

Groetjes Margriet

p.s. Geen flauw idee hoe je hier foto's opzet, daarin ben ik -geloof ik- niet de enige! Maar onze Noortjes zijn in ieder geval te zien op www.vennekrets.nl

• Marie-Angelique

Welkom Margriet! Ik ben gelijk even naar je homepage gezoefd en zo snel bekeken heb je een stel hele mooie noren. Ik ga er later nog eens uitgebreid voor zitten om ze te bekijken.

• mulder

Hoi, welkom.

Heb gelijk even bij je gekeken.

Jouw Noren zitten goed in hun oren. Hahahaha.

Mooie katten hoor.

Veel kijk en prikplezier hier op het prikbord.

• Lianne

Hoi, Hoi,

Ben eerst even op je site gaan kijken.

Ziet er gezellig uit.

Je katten zijn mooi, vooral die franse katerkerel.

Groetjes, Lianne

(bijna vergeten: welkom :-) )

• Lianne

Hé Mulder,

Val jij op grote oren?

Ik val op grote voeten (poten)

• mulder

Ik zie graag grote oren bij een Noor. Maar lekkere dikke poten stel ik ook op prijs.

• Margriet

Inderdaad, met name Dagmar heeft giga-oren, met ook nog eens hele lange pluimen erop. Zijn we erg trots op, temeer daar het een poes uit ons eerste nestje is. Overigens zijn de andere katten niet zo extreem qua oren, hoor! Maar grote poten zijn ook absoluut een must!

• Margriet

Bedankt voor de complimenten, onze Noren gaan zowat naast hun schoenen (sneeuwvoetjes) lopen. Maar eh… welke Franse katerkerel bedoel je nou toch?

• Lianne

Deze bedoel ik:

Vertigo van de Vennekrets.

Ik begreep uit je site dat hij in Frankrijk woont?

• Margriet

Oh, dat bedoel je. Vertigo is inderdaad verhuisd naar Frankrijk; overigens wel raar hoor. De mensen (gelukkig is de mevrouw wel Nederlandse) mailen ons af en toe met nieuws en foto's, maar het is wel echt ver weg!