Hi HI ik las en zag het nieuws gisteren en heel nederland had sneeuw? Wij lekker niet een prachtig lachend zonnetje in het noorden, maar ik moet jullie vertellen nu het is zaterdagochtend 09.09 uur en het begint dus nu te sneeuwen. Maar niet te veel hoop ik, want ik moet nog met mijn lieven nieuwe poppetje naar de dierenarts vandaag. Ik hoop dat het niet iets ernstigs is. Mijn collin mijn nieuwe lieve mooie zwarte noorse boskat kater heeft woendagavond overgegeven. Donderdag was hij nog niet de collin die hij was speels vliegt door het hele huis en geen eten. Collin en niets eten? nee dat bestaat dus niet. Dus ik donderdagavond naar de dierenarts en zijn temparatuur is goed, gewicht is goed. Hij heeft metocloral drops gekregen tegen de misselijkheid en volgens de dierenarts moet hij wel weer wat gaan eten en drinken. Nu drinkt hij wel gelukkig, maar eten? helemaal niets. Soms heeft hij ook pijn en gaat hij zitten en schuift een beetje naar voren dit zag ik vanmorgen pas. Ik gelijk de dierenarts bellen natuurlijk gelukkig kan ik om 11.30 uuur terecht. Huuu ik hoop gewoon dat hij weer beter word ik ben zo ongerust. Want echt waar het is mijn scheetje hoor!! En nu moet ik dus nog wachten??? weten jullie misschien wat het kan zijn? Ik hoop niet dat ik elke keer weer naar de dierenarts hoeft en het probleem wel gevonden word? Ik hoop wel dat ze weten wat het is?
groetjes marleen