Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kom op Noren

• mulder

Het sneeuwt buiten, en niet zo'n beetje ook.

Hier ligt een behoorlijk pak. De maand januari zou er jaloers op zijn.

Al mijn soortgenootjes hebben het te pakken. SNEEUW.

Dit is toch het weer waarin we in ons element zijn. Hierop zitten wij toch zo'n driekwart jaar te wachten? Spynxen horen in Mexico, maar wij horen hier.

Onze oren, poten en vacht zijn ervoor gemaakt. Kom maar op met die sneeuw,

er ligt nog veel te weinig. Dit is het, en dit mag het blijven.

-Aislinn, de poes die al de hele dag naar buiten staart.-

• Marie-Angelique

Onze poezels hoeven gelukkig geen afstanden van werk naar huis af te leggen - en ik gelukkig vandaag ook niet want ook in Hengelo waar ik werk scheen het raak te zijn.

Voor mij hoeft het niet zo met die sneeuw hoor.

Zoals ons kuikenhokje er vorig jaar bij stond hoeft voor mij dit jaar even niet

• Sioux

Neuh joh, die van mij zijn wat dat betreft Noorse Boswatjes. Zet ze in de sneeuw en ze kijken je aan van ja ga zelf met je blote voeten erin staan en kijken of je het leuk vind. Op hoge poten weten ze niet hoe snel ze naar binnen moeten rennen…

Van mij mag het ook wel weg blijven. Sneeuw = ijzel en daar houdt onze auto niet van…

Partypooper hé ;)

Ligt hier in Noord Holland ook geen spatje sneeuw. Wel is onze straat helemaal blank (putjes zijn verstopt door het vele bladeren verlies). Gelukkig zelf geen lekkage, onze buurtjes wel.

Groetjes Bianca

• mulder

Heb je stukje over doofheid gelezen. Heb je zelf witte katten?

• mulder

Onze HTK kat waagt zich zelfs buiten. Ik denk dat wij dan doorgewinterde rotten hebben. Maar zeg nou zelf, toch geen mooiere foto dan een Boskat in de sneeuw, toch?

• Lianne

Hier ligt ook aardig wat.

Dotty en Ingvar zijn de bijna de hele ochtend buiten geweest.

Ze rennen meteen de sneeuw in.

Helaas waren de accu's van mijn camera leeg, die maken overuren.

Van het tweede setje waren er een paar “geleend”.

Misschien gaan we dadelijk voor een een nieuwe diritale spiegelreflex kijken.

Van mij mag er nog meer vallen! :-)

• mulder

Van mij ook.

• Lianne

Gelukkig ben ik dan niet de enige.

Ik vind sneeuw gewldig mooi.

Meestal kijken ze me raar aan als ik dat zeg!

• Sioux

Maar dan moeten ze geen vies gezicht trekken, dan is de foto ook niet mooi, heheh…

Groetjes Bianca

• Mirjam

Mooie foto Angelique! Echt een kerstkaartje.

M'n cypertje vind sneeuw geweldig en rollebolt er lekker in en mijn twee andere katten hebben nog geen sneeuw meegemaakt.