Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Terug van weggeweest

• Petry

Hallo allemaal.

We zijn er weer.

We hebben een heerlijke week in Noord Jutland gehad.

De heenreis was erg relext, het was niet druk op de weg.

Op de plaats van bestemmig hebben we Linda en Simon de kamers laten verkennen en die kregen het stempel OK!!!

Op vrijdag zijn we langs de kust gaan rijden en hebben we zo hier en daar bezienswaardigheden bezocht. Wij kende het al maar onze vriendin was voor het eerst in dat stuk van Noord Jutland.

Op zaterdag zijn we naar de show geweest, onze katten hadden Raymond Seatre een Noorse keurmeester die ik wel zie zitten.

Hij maakte er zoals gewoonlijk een show van. Alle katten uit Nederland kregen een certificaat. Simon won van zijn collega kastraat en Linda won de BIV best in varieteit van de kastraten van groep 6, en dat waren 5 katten.

Linda werd dus op zaterdag europesch premior, hoeraaaaaaaaaaaaa voor ons mooie meisje. Raymond noemde haar de Queen of the show hhaahaah, hij is charmant zelfs voor vrouwen.

Op zondag hadden we Minna Krogh als keurmeester en haalde we 2 van de 3 punten binnen, geen biv's of zo.

We hebben gehaald waar we voor gingen, onze buitenlandse punten en dat voor een Noorse Boskat in Denmarken, we zijn trots op onze katten!!!

Op maandag zijn we naar Arhus geweest naar een museum en hebben we stad bezocht waar we inkopen hebben gedaan in het Bo Bendixen winkeltje waar ze leuke kattenspullen hebben op t shirts en pennen en zo.

En dan wordt het al snel dinsdag en gaan we naar huis. Bij Ikea Hamburg hebben we een hele stapel tenten gekocht jippie!!!!!

Morgen nog een dagje vrij, de inkopen wegbrengen en als eerste uityslapen pfffffffffffffffffff vakantie is erg vermoeiend!!!

• mulder

Wekom terug en van harte gefeliciteerd met de resultaten.

Raymond is inderdaad een leuke “man”.

• Petry

Hahaaha ja halve man, hij mist wat, maakt maakt een ware show van het jureren en ik mag em graag!!

• mulder

Dat begrijp ik, hij is leuk om te zien. (zoals ik mij hem nog herinner van enkele jaren geleden). Hmm. keurmeesters worden ook aan een keuring onderworpen.

Veel Nederlanders aanwezig?

En…………binnenkort een foto in de rode loper van jullie EP. Toch?

• Petry

Ja hij wordt steeds charmanter nagelang hij ouder wordt, zal wel komen dat ik ook een jaartje ouder ben hahahaha.

Jep ik ga van de week alles klaarmaken voor de NBK, showresultaten, stamboom enz.

Enne bij de Noorman komt ze op de cover:-)

We waren samen met onze vriendin van feline Ilex als enigste Nederlanders, een enkele Duitser en wat uit de Bltische staten geloof ik, Zweden was ook aanwezig, verder allemaal Denen. Owww Ad de Bruin was er als keurmeester hahahaha…'

Er zat een stop op de inschrijvingen voor groep 2, het maximale aantal katten was 275 in groep 2, de show had iets van 450 katten.

• mulder

Dat is een behoorlijke concurrentie. Wat een enorm aantal voor groep 2.

Keurde Jette Madsen ook?

• Petry

Ja hele grote groepen, zo had Raymnond 1 groep Main Coons en groep 6 van de Noren. Minna had een groep Coons en 1 groep Noortjes.

Nee Jette was er niet, vele onbekende keurmeesters uit het Noorden, das zo leuk van het showen op onbekende plekken:-)

• Lianne

Hoi Petry,

Gefeliciteerd met je resultaten!

Die keurmeester is dat degen die de katten staat te kussen? :-)

Lianne

• Petry

Ja die is het, Simon en Linda hebben ook een dikke kus gehad.

Hij is charmant, maar een man……..geen idee hahahaha…

Petry

• mulder

WAAR, WAAR, waar staat die foto?