Wie kan mij helpen? Ik zou zo graag mijn nieuwe aanwinst op het p.b willen laten zien aan jullie? Hoe doe ik dit? Hoe en wat voor programma moet ik downloaden? snap er geen sikkepit van?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsZal proberen het uit leggen.
Je begint met je foto's te uploaden bij b.v. www.photobucket.com, de site is in het engels maar is echt goed te begrijpen hoor.
Als je foto's daar staan dan open je een scherm van Noorseboskat-prikbord waar je je foto wil laten zien, of als je als antwoord in een draadje een smilie wilt plaatsen (die heb ik namelijk ook in mijn photobucket staan), je klikt op de tweede link inder de foto/smilie die wordt dan blauw, dan rechter muisknop en kies kopieren, dan ga je naar het scherm van Noorseboskat en klik in het vlak met de rechter muisknop en kies plakken.
Het is dus heen en weer zwenken tussen twee schermen, de een van photobucket en de andere van Noorseboskat, voor de prikborden gebruik je altijd de tweede link onder de foto, maar plaats je nu een foto op een ander forum dan kies voor de onderste link
Succes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?