Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe foto's!

• Sioux

En ik heb net onze website weer een update gegeven. Heel veel verse foto's van het grut (van 2 weken). Door Tish en privé omstandigheden was ik er niet aan toe gekomen om vorige week een update te doen.

Zoals jullie kunnen zien begint de kleur nu goed door te komen. Ik heb de stambomen aangevraagd en Lita en Kristian als zwart gestreept met wit, Vibeke blauw wit en Morten creme gestreept. Blij toe dat het toch voor de 8 weken duidelijk werd, hehehe…

metalmiauws.tweakdsl.nl/

Groetjes Bianca.

• Lianne

Hoi Bianca,

Ik heb me gistermiddag nog af zitten vragen hoe het met je zou zijn.

Toeval?

Ik ga in nu eerst je foto's bekijken?

Groetjes, Lianne

• Lianne

Ben weer terug.

Ik heb me goed vermaakt op je site.

De kittens worden steeds mooier!

Ze staan ook allemaal zo mooi op de foto.

Ben jij fotograaf of i.d.?

Mijn complimenten!!!

Groetjes, Lianne

• Danny

Ah wat een poepies zeg. Kristian ziet er heerlijk stoer uit, zo mooi gektekend bij z;n snoetje en Vibeke is ook zo mooi, de rest ook hoor, maar dit zijn m'n lievelingen!

Geniet er maar lekker van.

Gr. Miranda

• Sioux

Thanx!

Kristian is een dondersteen. Mijn hele rug zit onder de krassen want meneer wil op je schouder zitten (maar glijd dus wel weg ook). Och het is zulk heerlijk spul, zo lief allemaal. Voel me heel rijk met ze!

Groetjes Bianca.

• Sioux

Tja zat een beetje in een dipje dus was niet zo veel online geweest. Druk in de weer met Tish ook.

Thanx!

Tja fotograaf, ruim begrip. Ik probeer wel een beetje een naam op te bouwen als (band)fotograaf en heb idd een hele fijne camera nu. Foto's van katten en vooral kittens zijn best lastig om te maken, stil zitten, wat is dat??? Maar met veel trucjes en gebruik van geluiden, handen en voeten kun je ze redelijk laten poseren, hehehe…

Groetjes Bianca

• Emru

i'm totaly in love

• Sioux

Ja ik ook…

Vandaag kwam er een blikopener kijken. En je hebt geluk, ze viel voor Morten ;)

Groetjes Bianca

• Mirjam

Het is veeeeeeeeel te gevaarlijk om de foto's te bekijken…………..;-)