Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Toch Ikea

• Petry

We zijn vandaag dus naar Ikea geweest, en hebben toch wel wat kattenverwenspullen gekocht.

Een heerlijke fleecedeken, foeilelijk licht blauw, maar daar geven onze noortjes niks om, het is zo lekker warm en zacht.

Ik heb de deken over de mandjes in de ren geplooid en het was druk in de mandjes vanavond.

Ook heb ik een leuke mand gekocht, een hoge rieten mand en ons Donneke is er nog niet uit gegaan vanavond. Een heerlijk vachte derin met een een staartja hahahah.

Verder hebben we een schapenvachtje meegebracht, en dat is heerlijk om op te liggen.

Geen tentje, maar wel andere verwennerij.

Petry

• mulder

Dat Ikea schapevachtje hebben wij ook.

Al ruim een jaar. Het ligt of op de eettafel, of op de bank. En waar het vachtje

ligt, ligt een kat. Sinds kort hebben we het vachtje verhuisd op de vloer, en de

kat verhuisd mee. Echt een succes.

• Petry

Er werd eerste even naar gekeken en aan geroken, maar nu is tie bezet hahahahaha. Het is ook heerlijk zacht.

Petry

• mulder

en lekker warm.

• Emru

hihihihihi, ook hier zo'n schapenvachtje, weten jullie waar hij ligt, tussen onze hoofdkussens!!!!!! met de oude heer ponteficaal er op, de oude heer is bijna 16 jaar en loopt krom van de artrose, vandaar mijn aankoop van het vachtje, maar een ruzie dat er op die aankoop volgde!!!! mijn man vond me een moordenaar hoe ik het in mijn hoofd haalde om zo'n schattige schaapje te kopen enz enz, mijn reactie was ja maar Ruud hij is toch al dood!!!!, nou als blikken konden doden, hij ging ook de eerste dagen demonstratief met zijn rug naar het vachtje toe liggen, maar de oude heer vond het vachtje vanaf dag 1 helemaal toppie, ja en als de oude heer (zijn lieveling) het toppie vind dan trek je gewoon bij!!!!!! in stilte lach ik.

• Petry

Hahahah ik heb het 1 keer ook zo ervaren.

jaren terug waren we op vakantie op Texel in april. Het hele eiland loopt vol met Moederschapen en lammetjes, o zo leuk.

Maar wat kregen we die avond te eten, Lamskoteletjes, nou die hoefde ik toen even niet hahahaha…

Ik wil ook geen bont of zo in huis, maar van een dier dat ook voor andere doeleinden wordt gebruikt als alleen zijn vacht dat kan er wat mij betreft mee door.

Petry

• Emru

Nee bont is not-done hier en we eten ook uit principe geen kalf, lam, konijntje of paardenvlees, maar ja dat vachtje daar maakte ik dus in de ogen van mijn echtgenoot een misser mee. ietsepietsie te enthousiast geweest en alleen maar aan de miauwers gedacht, schaam, schaam, schaam, maar nu zijn lievelingshond er ook graag op ligt begint het vachtje toch wel in achting te stijgen.

• Marie-Angelique

Haha lekker tijdige reactie op dit topic, maar ik zat zo te bladeren en zag dit onderwerp. Ik loop al maanden te lonken naar die schapenvacht van de ikea, maar je kan hem niet wassen staat erbij. Is dat geen probleem? Kotst er nooit eentje eens lekker overheen ofzo?