Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ikea huisje

• Lianne

Op de Duitse Ikea site staat het huisje wel, het heet Bästis en kost 8.99.

Misschien Duitse kenissen die in de buurt wonen? :-)

Lianne

• Emru

Ben even naar beneden gerent om te kijken hoe hij heet (het huisje), hij staat bij ons nu boven op een kast met uitzicht naar buiten, daarnaast staat een krabpaal en daarop zat Gijsje toen ik binnen kwam, he wat gek, hij ligt niet in het huisje, maar hij zat wel heel nadrukkelijk richting huisje te kijken, dus ik pak het huisje om te kijken naar de naam, is het huisje wel erg zwaar, “hallo kijk je even uit ik lig er in hoor”, dat was dus Juffrouw Jozefientje die het huisje ook heeft ontdekt, dat is dus nr. 4 die het huisje heel leuk vindt.

Het heet idd Bästis en kostte 8.99

Ik heb donderdag de laatste gepakt die er lag in Amsterdam, ik weet dat niet alle filialen hem verkopen.

Dus dat wordt de klantenservice bellen.

• Petry

Wij wonen niet ver van Duitsland, dus das een mogeljkheid.

Petry

• Petry

Ik ga der achteraan, dank jullie allemaal.

Ik wil ze meegeven met de kittens als kadootje, ik vindt ze zo leuk!

Petry

• Emru

Normaal gesproken kom ik iedere week in Vorden, dan had ik ze langs kunnen brengen, maar nu door de ziekte van mijn man en ons vertrek naar Frankrijk voor de operatie is half januari pas de eerste datum daar heb je gewoon niks aan nu, had je graag geholpen.

• Petry

Je mag ze ook opsturen.

Ik zal het bedrag gelijk overmaken naar jou?

Maar ij nam ook de laatste??

Ik ben in Duitsland aan het kijken, wij gaan over anderhalve week naar denemarken en kunnen we in Osnabrucke naar de Ikea aldaar.

Ik probeer contact te krijgen met Ikea Duitsland.

Petry

• Petry

Ik heb ze via home shopping besteld in Duitsland, ik ben benieuwd hahahaha…

Petry

• Emru

Kijk even of Duitsland lukt en anders kijk ik voor je in Amsterdam hoeveel er nog zijn, dan bel ik namelijk eerst even of er weer voorraad is, moet toch iets ruilen dus dan kan ik ze wel meenemen, wanneer moet je ze uiterlijk hebben????

• Petry

Ik heb een bestelling in Duitsland geplaatst, daar hoor ik hoop ik snel wat van.

Anders wil ik graag van jou diensten gebruik maken.

De kosten betaal ik graag:-)

Ik kom ze anders wel ophalen bij jou thuis, geen punt!!!

Petry:-)

• Lianne

Denemarken, zucht……………..