Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leverfalen

• Danny

Ik ga absoluut voor jullie duimen hoor.

Het is echt verschrikkelijk om je dieren zo te moeten zien.

Heel veel sterkte.

Miranda

• Lianne

Hoi Bianca,

Ik wilde even aan je laten weten dat ik steeds aanTisc en jullie denk.

Gaat het een beetje?

Groetjes, Lianne

• Sioux

Dank je Lianne!

Het lijkt erop dat de medicijnen gaan aanslaan. Nu de vraag of de pillen hetzelfde effect gaan hebben als de prik die ze gisteren gehad heeft. Maar ze heeft weer zelf wat gegeten!

Gaat dus best goed momenteel!

Groetjes Bianca.

• Sioux

Dank je Miranda!

Er is niets ergers dan je beestje ziek te zien… Maar gaat momenteel redelijk!

Groetjes Bianca

• Emru

Oh Bianca, hoop zo dat Tish het zal halen, heb op de site gelezen wat ze voor je betekent, mijn duimen maken overuren nu, want dit is heel ernstig.

Veel sterkte.

Emmy.

• Sioux

Ze hebben allemaal wat bijzonders, maar Tish is gewoon echt mijn kind. Trekt altijd naar mij toe en dat maakt het extra moeilijk…

Vooralsnog ziet het eruit dat we de tijd nog even kunnen rekken. Elke dag is er toch weer 1!

Groetjes Bianca

• Lianne

Hoi Bianca,

Wil het allemaal weer een beetje lukken?

Groetjes, Lianne

• Sioux

Het gaat naar omstandigheden best goed. Tish is stabiel, eet mondjesmaat zelf en komt weer lekker op bed liggen spinnen.

We hopen het dus met deze medicijnen nog even te kunnen rekken. En we genieten van ons meisje zolang ze bij ons kan zijn!

Groetjes Bianca.

• Lianne

Goed om te horen, Bianca!

• Emru

Hoe is het nu met Trish????