Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

apporteren

• Mirjam

Leuk jullie verhalen. Morris apporteerd ook en gistermiddag moest ik zo lachen want ik gooide een stokje in het putje waar ooit een droogmolen in stond en Morris hengelde steeds het stokje eruit met zijn pootje. Op een gegeven ogenblik probeerde hijzelf het stokje in het putje te krijgen. We hebben zo gelachen om hem.

Hij liep af en toe ook weg met het stokje in zijn bekkie.

• Sioux

Oja, dat doen ze hier ook. Niet allemaal hoor, maar een aantal van onze katten snappen het idee deuren open maken heel goed. Gloria heeft het van Lies afgekeken en als we naar haar zin te lang op bed liggen springt ze net zo lang op de klink tot de deur open gaat. Helaas voor haar zit er nu een slot op de deur. Nadeel is namelijk als zij de deur open maakt dat er een aantal in de kast gaan neuzen en dan met mijn slipjes of manlief zijn sokken er vandoor gaan, zucht…

Groetjes Bianca.

• Emru

mijn slipjes of manlief zijn sokken er vandoor gaan, zucht…

hahahahahahahahaha

• Sioux

Nou het zal je maar gebeuren. En dan vooral als er visite is je prooi laten zien, dat is leuk. Zit vrouwtje met een knalrood hoofd uitleg te geven…

Groetjes Bianca