Hoi,
Nou succes hoor. Ik wist dat oudere katten wel eens eigenwijs kunnen zijn. Maar kittens, ze weten het gewoon he, misschien een keer wat anders gegeven wat ze lekkerder vind?? Ik zou het niet weten, “fok” zelf geen kittens, dus heb er geen ervaring mee. Ik had Happy al met 7 weken, en die luste ook niet alles hoor. Wel z'n rc brokjes en wat natvoer, maar iets ander hoefde ik ‘m niet te geven, nu nog steeds niet zo, terwijl Baloe echt alles eet, broccoli, boontjes, rode kool. Echt een maf beest. Van de week zat hij bijna in m;n pindasaus met z;n poot, en daarna bijna op m’n suede rok, gelukkig was ik ‘m te snel af. Hij heeft het ook een keer met pannekoekenstroop gehad, en likken aan z’n pootje joh.
Nou ik ga met je meehopen dat je kleine uk het licht weer gaat zien.
Hoe vaak heb je een nestje?? Niet dat ik op dit moment een kitten wil hoor. Maar het kan nooit weg, om nu al een betrouwbaar adresje te weten. Je hoort de laatste tijd zoveel nare dingen. Ben blij dat mijn noortje wel van een goed adresje komt. Een éénmalig nestje, en ik heb af en toe nog steeds contact.
Succes.
Miranda