Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kittenbak

• Lianne

Vandaag heb ik een kittenbakje in de kittenkooi geplaatst.

Daarin heb ik tompoes kattenbakvulling gedaan omdat deze niet samen klonterd.

En wat schetst mijn verbazing………… ze weten stuk voor stuk wat ze er moeten doen.

Dit had ik echt niet verwacht!

Ik vind dit zo leuk dat ik het even kwijt wil.

Groetjes, Lianne

• Petry

Hahaha ja mooi he die serieuze koppies.

Ik vind het steeds weer zo goed dat die kleintjes dat zomaar kunnen en weten!

Petry

• Sioux

Ik vind het ook elke keer weer een wondertje dat ze het zelf snappen en doen. Onze kitjes hebben momenteel houtkorrels en later gaan we ze gewoon grit aanleren, maar nu nog even niet ivm erin happen ;)

Lita was vanmiddag even in de war, die zou een hap houtkorrels nemen waar net dr broer overheen geplast had, was geloof ik niet zo lekker want ze trok me een vieze bek, hahaha…

Groetjes Bianca

• Lianne

Ik ga vandaag ook even houtkorrels helen.

Ik heb de indruk dat Ayla een korrel op heeft.

Lijkt me niet zo goed voor haar.

Groetjes Lianne

• Sioux

Gewoon grit, zeker als het klontvormend is is het gevaarlijk. Houtkorrels kunnen dan niet zo veel kwaad.

Nadeel is wel dat Lies dus absoluut niet op die houtkorrels wil plassen. Dat heb ik vorig jaar gemerkt, gaat ze het lopen op houden. En denk maar niet dat die muts van dr kittens wil wijken. Ik moet Lies dus letterlijk verplicht op de gewone bak zetten, zucht…

Groetjes Bianca

• mulder

Ik gebruik al jaren Kitty Friend Ultra (is dit ff reclame voor ze) klompvormend.

Het bevalt goed. Zodra de kittens voor het eerst op de bak gaan moet er

natuurlijk eerst even van gegeten worden. Al mijn kittens hebben dit tot

nu toe gedaan. Wat wel een nadeel is: als de kittens spelen gaat meestal

de waterbak omver. Met natte pootjes kruipen ze dan in de kattenbak en

in een mum van tijd zijn mijn zwarte plavuizen grijs.