Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

E mail

• Petry

Hebben jullie die e mail ook gehad : http://www.kittenplaza.nl/

Daar worden noortjes aangeboden voor 250 euro, nieuwsgierig als ik ben heb ik de bijbehorende website bekeken. http://www.hafrino.nl

Daar heeft men het over een poes die grijs is, of beige, huhhhhh…

Ook hebben verschillende poezen op shows ZG gescoord. Ze verkopen met stamboom, vreemde site, ze fokken vanalles en nog wat, tot aan paarden en hangbuikzijntjes aan toe.

Petry

• Stiletto

Hallo Petry,

Ik heb deze website al eens gezien. Het schijnt hier te gaan om iets van een of andere boerderij voor verstandelijk gehandicapten en/of minder begaafden heb ik me door iemand laten vertellen.

Kun je dus niet zo serieus nemen verder qua ‘domheid’ die je op de site tegenkomt.

Stiletto

• Petry

Ik las het net ook, maar toch kunnen ze beter iemand in de arm nemen die een beetje van wanten weet.

Goed initiatief, maar ze moeten het wat duidelijker neerzetten.

Petry

• mulder

De meest vreemde site die ik ooit heb gezien.

• Mirjam

Misschien toch eens aan DB doorgeven?of navragen?

• Petry

Een wat??

• jamie

Hoi Petry,

ik ben even op die site gaan kijken en ik lees:

Perzen, zijn lief aanhankelijk,maar hun vacht verzorging kost veel tijd. Borstelen elke dag en 1x per week 10 dagen wassen,op show veel concurrentie en kunst en vlieg werk

Ik vind het een rare site hoor, gaat het nu over Noorse Boskatten of over perzen ???

Nou ja ik ben zeker niet op zoek naar een pers dus ga er verder niet op in !

Groetjes, Marc,

• AnoMini

over Noren?

Noorse Boskatten,zijn katten die graag klimmen en springen,dus niet echt geschikt om in huis te houden.

Ze zijn langharig

uhmmm onze Noor springt en klimt amper omdat ze te ijdel is, liever miauwen tot de deur open gemaakt wordt en buiten komt ze tot het haar vacht verpest want dan moeten er heel wat poetsuren tegenaan, binnen