Voor Freya zit ook nog een novice, ze heeft nog een lege plek op haar stamboom.
De namen die je noemt klinken ook voor mij bekend in de oren.
Petry
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOke hier alvast het vervolg op mijn zoektocht en nogmaals voor de duidelijkheid we zijn daar thuis geweest om het kitten te bekijken en de papieren in te zien!!!
We hebben vergeten om kopie te maken van de papieren,maar na een aantal slapeloze nachten weet ik me weer te herinneren wie de vader is van dit poesje!!
Zijn naam is: Salvales durandel.
De fokkers van deze kater en eigenaars(cattery Dunord) Geven geen antwoord op ons schrijven met wat er nu aan de hand is!!
Dus ik ga weer verder met mijn zoektocht en ik ga er komen ook het recht zal zege vieren neem dat van mij aan!!
Even een aanpassing op de cattery,in mijn enthousiasme heb ik het verkeerd geschreven de naam van cattery het moet zijn Chat dunord. Danielle schreef:
>
> Oke hier alvast het vervolg op mijn zoektocht en nogmaals
> voor de duidelijkheid we zijn daar thuis geweest om het
> kitten te bekijken en de papieren in te zien!!!
> We hebben vergeten om kopie te maken van de papieren,maar na
> een aantal slapeloze nachten weet ik me weer te herinneren
> wie de vader is van dit poesje!!
> Zijn naam is: Salvales durandel.
> De fokkers van deze kater en eigenaars(cattery Dunord) Geven
> geen antwoord op ons schrijven met wat er nu aan de hand is!!
> Dus ik ga weer verder met mijn zoektocht en ik ga er komen
> ook het recht zal zege vieren neem dat van mij aan!!
Ik begrijp dat je nu wel achter de vader van dit kitten bent (Savalas Durandal), maar de eigenaars van deze kater zijn niet de fokkers van je kitten. Heb je wel het goede adres aangeschreven als je die v.d.Vorst moest hebben van Chat du Nord. Woonden eerst omgeving Zeist, maar zijn pakweg een jaartje verhuisd of wat - zou niet weten waarheen. Maw heb je wel het goede adres aangeschreven.
Ik denk dat je met de naam van de moederpoes verder zou komen, want de dekkatereigenaar zal zich niet opgehouden hebben met de fokkers van het kitten verder.
Maar je hebt toch wel de naam van de mensen waarbij dit kitten gekocht is? En zo ja, welke catterynaam pretendeerden ze te hebben?
Hoe kwam je uberhaupt bij ze uit?
Gaat mij verder niet aan allemaal, maar als er rare dingen gebeuren dan vind ik dat men erop attent gemaakt moet worden.
Mvg, Stiletto
Stiletto schreef:
>
> Ik begrijp dat je nu wel achter de vader van dit kitten bent
> (Savalas Durandal), maar de eigenaars van deze kater zijn
> niet de fokkers van je kitten. Heb je wel het goede adres
> aangeschreven als je die v.d.Vorst moest hebben van Chat du
> Nord. Woonden eerst omgeving Zeist, maar zijn pakweg een
> jaartje verhuisd of wat - zou niet weten waarheen. Maw heb je
> wel het goede adres aangeschreven.
> Ik denk dat je met de naam van de moederpoes verder zou
> komen, want de dekkatereigenaar zal zich niet opgehouden
> hebben met de fokkers van het kitten verder.
> Maar je hebt toch wel de naam van de mensen waarbij dit
> kitten gekocht is? En zo ja, welke catterynaam pretendeerden
> ze te hebben?
> Hoe kwam je uberhaupt bij ze uit?
> Gaat mij verder niet aan allemaal, maar als er rare dingen
> gebeuren dan vind ik dat men erop attent gemaakt moet worden.
>
> Mvg, Stiletto
Hallo maar weer!!
De fokkers van deze kater heb ik verkeerd geschreven ik bedoel dus de eigenaren van deze kater,ik heb inmiddels al een email mogen ontvangen van een aardig dame die hun wel kent en mij heeft weten te vertellen dat ze verhuist zijn.
Voor zover ik hier al eerder verteld heb heten de mensen van de poes en kittens bij mij heel anders als bij een ander iemand die daar een kitten weg heeft.
Via de verschillende verenigingen ben ik er inmiddels achter dat deze mensen valse namen gebruiken dus waar ga je dan verder?
Hun hadden geen cattery naam particulier nestje en woonde in Moordrecht.
Op dat adres wat ik had staan die mensen niet meer ingeschreven en is niet bekens waar ze heen zijn,want de namen van deze mensen kloppen niet!!
Ook hallo dan maar weer :-)),
Je had niets verkeerd geschreven mbt de genoemde kater.
Duidelijk is in ieder geval dat de ‘fokkers’ van het door jou of je vriendin gekochte Noortje niet te vertrouwen waren.
Fokkers worden ook wel eens bedrogen door kopers overigens.
Wat te denken van mensen die voor zichzelf een kitten kopen, terwijl het kitten gewoon naar een ander adres wordt doorgespeeld bv
Mvg, Stiletto
"Hallo maar weer!!
De fokkers van deze kater heb ik verkeerd geschreven ik bedoel dus de eigenaren van deze kater,ik heb inmiddels al een email mogen ontvangen van een aardig dame die hun wel kent en mij heeft weten te vertellen dat ze verhuist zijn.
Voor zover ik hier al eerder verteld heb heten de mensen van de poes en kittens bij mij heel anders als bij een ander iemand die daar een kitten weg heeft.
Via de verschillende verenigingen ben ik er inmiddels achter dat deze mensen valse namen gebruiken dus waar ga je dan verder?
Hun hadden geen cattery naam particulier nestje en woonde in Moordrecht.
Op dat adres wat ik had staan die mensen niet meer ingeschreven en is niet bekens waar ze heen zijn,want de namen van deze mensen kloppen niet!!"
Ja zo zijn er altijd wel dingen aan hand wat niet door de beugel kan helaas,ben nog niet veel verder gekomen heb het nr door gegeven aan mijn vriendin,maar is nu hele week weg ff de gedachten op iets anders zetten en daarna waarschijnlijk bellen met de eigenaren van de dekkater.
Ik hou jullie op de hoogte
Gr.Danielle
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?