Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ontlasting

• Lianne

ze voelt niet heel erg koud, ze kicht op een electisch dekentje en veplaats zich soms.

Het vel zit wel strak maar ze heeft vanochtend 15 ml vocht ingesspoten gekregen.

Ze drinkt niet uit de fles ik geef haar drinken met een spuitje.

Ik probeer haar te masseren maar ze piept zo.

Lianne

• Petry

Ja het kindje heeft pijn.

Bij Melrose heb ik de poep er uit kunnen masseren, maar ik denk dat ze haar een paar deuren verder hartverscheurend hebben horen piepen.

Petry

• Lianne

hoe houd ik haar het beste vast

• Petry

Voor de massage??

Dat probeer ik op de rug in mijn hand.

AQls ze dat niet wil probeer haar dan ergens op te leggen, ook liefst op haat rug en masseer haar buikje.

Bij melrose kwam het opgang en heb ik de poep eruit getrokken, zo hard als die was.

Een collega fokker heeft clisma's gehad bij een kitten, is dat ook bij jou kleintje gebeurd?

Petry die gaat slapen, succes en ik lees morgen vroeg rond 8 uur weer de mail.

• Lianne

ben net naar de da geweest.

ze heeft een klisman gehad

moet haar om de 2uu 15 min maseren en na 2.5 uur weer een klisma geven.

ze vecht nog steeds.

ook neemt ze nog vocht op.

ze was wel onderkoelt

heb het dekentje hoger gezet en nog een kruik er bij gedaan.

hoop dat het nu gaat lukken.

doe dit berichtje even tussendoor.

moet zo nog even gaan werken.

Bedankt voor jullie steun

• Lianne

ik denkk dat het kaarsje haar de nacht door geholpen heeft, ze was vanmorgen in elk gevaal niet slechter dan gisteravond.

Dankje, lief dat jullie allemaal zo meeleven.

groetjes, lianne

• Lianne

Na de 2de klisma is er toch ontlasting gekomen.

Ik hoop dat de prop er ook uit is.

Ik weet niet of hier de ontlasting zacht van wordt?

ze slaapt nu op een electrische dekentje.

ze voelt koud aan.

ik probeer vanmiddag een warmtelamp bij mijn oom te regelen.

Ze piept al weer.

waarom doe je dat nu? dat vreet ook energie.

mams is haar aan het poetsen.

Jullie horen hoe het verder gaat.

Groetjes. Lianne

• Sioux

Ja dat gepiep gaat door merg een been.

Maar is toch al wat dat er iets ontlasting uit is lijkt me. Ik denk zelf dat veel door gaan met masseren erg belangrijk is, je ziet zelf dat je er toch wat uit gekregen hebt!

En zorgen dat ze warm blijft en vocht natuurlijk. En dat mams haas wast is ook positief, betekend dat mams dr ook nog niet op gegeven heeft.

Ik blijf duimen voor de kleine meid. En dan blijven we gewoon door gaan met de kaarsjes branden!!!

Groetjes Bianca

• Petry

Het is zeker al wat dat er iets uitgekomen is.

Moet ze nog terug voor een clisma???

Het is idd ook een goed teken dat moeders haar nog verzorgd, das heel positief.

Hier heb ik meegemaakt dat ze op zo'n kitten gingen liggen of zitten. Dat was duidelijk, maar als ze nog goed voor het kind zorgen dan vind moeders het og goed.

Petry

• Lianne

Ongeveer een half uur geleden heeft mijn dappere kleintje de strijd op moeten geven. Ze kon niet meer.

Voor haar is het beter zo. Ze hoeft nu geen pijn meer te lijden.

Misschien komt ze mijn vader wel tegen aan de andere kant van de regenboogbrug!

Zo klein, zo lief en zo dapper dat was ze voor mij!

Ondanks dat ik weet dat het beter voor haar is, is het zo verdomd (sorrry) moeilijk!!!

Lianne