Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

een vraag over veeeeel mauwen

  • Sjakkeltje

    Hallo eens een vraagje of er meer mensen dit “probleem” hebben..

    Freya is een poes van 7 1/2 jaar, fantastische kat, lief, mooi, ijdel speels kortom een hartendief zou je denken…maar: sinds jaar en dag miauwt ze zo veel om alles zelfs het kleinste iets moet gemeld worden..

    En dan niet zachtjes, soms trek je je de haren uit het hoofd zo lang gaat ze door.

    Aaien, roepen, eten checken niets help, laten schrikken nee hoor een paar meter verderop draait ze om miauwt je doodleuk toe tot ze uitgekletst is.

    Oke het geeft soms leuke gesprekken hoor, een weerwoord want als ze begint is het alsof je een vriendin op de bank hebt die in allerlei toonhoogten haar dag verteld hahaha

    maar als je aan een telefoon zit en je moet serieus zijn…geen succes…

    wanneer ze thuis en wakker is zal het in elk geval niet snel stilvallen.

    En hoe leuk lief bezoek het ook vind soms is het té, zelfs onze labrador is stiller.

    Eigenlijk hebben we het al opgegeven maar wie weet is hier iemand die iets weet?

  • mulder

    Ik heb op het ogenblik hetzelfde met 1 van onze poezen. Deze heeft 10 weken geleden kittens gekregen en heeft daar een behoorlijk jasje van uitgetrokken.

    Op advies van de dierenarts hebben we haar voeding aangepast. En toen is de

    'mauw periode' begonnen. Ze kreeg meerdere malen per dag. Ze is dit nu zo gewend dat ze er om vraagt. Inmiddels is het tot een climax gekomen. Ze dwingt

    om eten. Gaat voor me staan en stopt pas met mauwen als ze krijgt.

    Ze mauwt de hele dag. Af en toe wordt ik er …………………..

    We zijn aan het afbouwen. Ik hoop zij ook.

  • annomini

    Kittens heeft ze nooit gehad, hebben we wel eens aan gedacht maar als zij krols was was ze aan de overkant bij de auto´s te horen….(wij woonden toen 5 hoog)

    dus hebben haar laten helpen.

    Nee mauwen doet ze eigenlijk al sinds we ons heugen al meer dan de rest, alleen na de verhuizing meer geworden en nooit meer afgenomen, nu verteld ze namelijk niet alleen wat ze binnen ziet hahahaha als ik haar kon verstaan wist ik alles van alle buren!

  • Petry

    Ik herken dit wel hahaha, wij hebben hier ook zo'n portret.

    Dat moeten ze van Max hebben, hun vader.

    Onze freya kletst ook wat af en meestal op gebieden de wijs.

    Als ik 's morgens niet op haar tijd wakker wordt kan ik een klap in mijn gezicht verwachten, en een geblair of ik niet eens wakker zou worden!

    Freya is niet zo luidruchtig krols, haar dochter Donna zoveel te meer. Die hoor je drie straten verder nog.

    Een andere dochter van haar Domino, die heeft een zachte sensuele stem hahaha… die fluistert.

    Petry

  • Karel48

    Is Freya toevallig van het sterrenbeeld Tweelingen? Tweelingen-mensen zijn vaak echte praters en ik heb dit ook al bij een paar Tweelingen-katten ontdekt.

    Onze Frits (geen Noor) is ook zo'n prater en die is van eind mei dus Gemini.

    En Max onze rooie Noor ook, en die kan ook echt lekker kletsen, antwoord geven, meepraten en ook net als Frits, enorm hard gillen.

  • Petry

    Onze freya is van 29 maart, wat is dat dan?

  • Karel48

    Dat is een Ram, dus zou ze avontuurlijk, vurig, enthousiast moeten zijn, een haantje de voorste type!

  • Sjakkeltje

    Die van ons is van 05-02-1998 entingsboekje gevonden (lag bij de rest van de bessteboekjes) alleen stamboom ligt nog apart ergens.

    wat is ze dan vis meen ik?? (anders lust ze ´t wel)

  • Petry

    Onze Freya is ook van 1998, ze was 1 van die 15 kittens hahahaha.

    Petry

  • Petry

    Jep das Freya hahahahaha….

    Petry