Hoi,
Ik heb hier al eerder een berichtje geplaatst, de meeste zet ik op het katten prikbord, maar ik heb nu een vraag over m'n noor.
Ik heb dus een noor bij 7 maanden. Ik vind dat hij ontzettend langzaam groeit. Tuurlijk is hij al 2 x zo groot dan toen ik ‘m net had. Hij zit nu op 3,2 kilo. Dit wisselt erg vind ik, weet ’m ook niet steeds op het zelfde moment, en ik heb het idee dat de weegschaal af en toe kuren heeft.
Is dit een goed gewicht voor 7 kilo?? Groeit een noor inderdaad zo langzaam??
Ik las hier ook dat je de oude en een nieuwe noor heb. Geen idee wat voor “type” Baloe is.
Weten jullie nog hoeveel jullie kitten met een half jaar - 7 maanden woog?? Kan ik dit een beetje vergelijken. Oh het is een katertje.
Het is m;n eerste noor, dus ik ben er nog niet zo in thuis. Wel een super beestje hoor, een heerlijke kroel, waar ik ben, is hij. Ik heb nog een kater, ook halflangharig, die komt van een boerderij vandaan, en zal ook iets van een noor, maincoon of misschien pers in zich hebben. Heeft heel het jaar door een geweldige vacht, in de winter een pracht van een kraag, tenminste dat had hij vorig jaar (z'n eerste winter)
Alvast bedankt!
Gr. Miranda, Happy en Baloe