Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De helende pootjes

  • Carmen1

    Van Mercedes mijn noortje.

    Het is een rare hoor die Mercedes het liefst op zichzelf is niet van het knuffelen.

    Maar een dag of wat voordat ik ziek word krijgt ze het dan moet ze knuffelen.

    Vooral als ik buikklachten ga krijgen.

    En maar kneden in mijn buik het is zo'n lieverd.

    Geen van de anderen heeft dit maar Mercedes wel.

    Gisteravond was ik hartstikke beroerd zo'n eendagsvirus en daar stond ze dapper in me te kneden liefdes beetjes in mijn hand en dan ben ik zo blij met mijn eigenwijze meisje.

  • Karel48

    Zo werkt het ook echt Carmen, katten voelen haarfijn aan wanneer hun vrouwtje/baasje zich niet lekker voelt en komen dan bij je om de spanningen/negatieve energieen te transformeren.

  • Lianne

    Ik ben een tijd zie geweest.

    Het enige wat ik op kon brengen was het verzorgen van mijn katten.

    Ze hebben mij er door heen gesleept.

    Ook nu weer betekent Dotty met haar kleintjes heel veel voor me.

    Ze deelt alles samen met mij.

    En niet te vergeten onze kater…..

    Groetjes, Lianne

  • Karel48

    Ja, Lianne, fijn is dat dan he, als je katten hebt, dat je je er zelfs beter door gaat voelen als je ziek bent!

  • Petry

    Ik wordt vaak heel gelukkig van onze katten!

    Petry

  • Sioux

    Maar het is ook bekend dat huisdieren een mens laten ontspannen en laten genieten van knuffels. Mensen met huisdieren leven langer! Kortom het is gezond om een huisdier te hebben :)

    Ik heb geregeld buien dat ik erg depressief ben en mijn katten hebben me er al eerder door gesleept. Ik zou echt nooit meer zonder katten kunnen leven. Het geeft zo veel voldoening als je kat zo heerlijk ergens mee speelt of lekker tegen je aan ligt te ronken!

    Groetjes Bianca

  • Lianne

    Klopt helemaal!

    Lianne

  • Carmen1

    De rest zit veel vaker bij me even knuffen maar Mercedes echt alleen als ik niet lekker ben.

    Vandaag heeft ze niet op schoot gezeten.

    Ik vind het wel mooi