Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hallo! :-)

  • noorseboskat.pagina.nl

    Leuk dat het hier zo gezellig is geworden! Tot gisteravond las ik zo'n beetje elk berichtje mee. Het is inmiddels zo'n grote hoeveelheid berichten geworden dat dat voor mij niet meer te doen is. Daarom heb ik de instellingen van het prikbord verandert. Tot 10 minuten geleden kreeg ik van elk berichtje een mailtje, nu niet meer. Jullie merken daar niets van. Het enige dat ik jullie wil vragen is het volgende: als iemand zich niet fatsoenlijk gedraagt, of er zijn problemen, druk dan even op de meldknop, die je in het hoekje van een bericht kunt vinden. Die berichten krijg ik op een lijstje en kan ik evt. verwijderen. Een andere mogelijkheid is om even een mailtje te sturen naar noorseboskat@pagina.nl. Op die manier houden jullie met zijn allen het prikbord leuk voor iedereen.

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    Groetjes van Ilja

  • marleen

    hebben jullie geen chatbox??????hi hi kan ook gezellig zijn????

  • Karel48

    Hallo Ilja,

    Fijn zo'n prikbord, ik zal hier wel vaker vertoeven denk ik zo…

    Groetjes van een collega-beheerder (hihi, ik verklap even niet van welke pagina's, ik ben in ieder geval niet echt Karel- wel een zij!)

  • Petry

    Is je mailboxje overgelopen gisteren hahahahaha…

    Petry

  • Lianne

    Het was voor ons ook hard werken.

    We hebben allemaal het voetbal gemist! ;)

    Lianne

  • mulder

    Ik vond het erg gezellig gisteren.

  • Lianne

    zeker weten!

  • noorseboskat.pagina.nl

    Ohhh, nu ben ik nieuwsgierig!!!!!

  • noorseboskat.pagina.nl

    Ja, dat was het eigenlijk wel :-) En het feit dat het hier echt in harmonie verloopt. Leuk om te zien!

  • noorseboskat.pagina.nl

    Dat zal een straf geweest zijn :-p