Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oud of nieuw type

• Petry

Dan is het toch prima.

Houden wat JIJ mooi vind!

Petry

• Sioux

Met 13 weken kun je idd nog niet zien of ze wel showkwaliteit hebben. Heb ook genoeg kittens gehad die het als kitten idd erg goed deden en in de volwassenklasse er niets van bakten en andersom.

Verder is grote leuk, maar idd ook niet alles. Het totale kitten moet je idd aanspreken. Soms heb je van het begin af aan al van o wat een smoeltje. Onze Lita dan nu, ze is de kleinste maar ben zo verliefd op dr. En zo klein is ze ook weer niet want ze is nu met 12 dagen 250 gram (woog bij geboorte 83 gram). Als het verschil zo'n 30 gram blijft ben ik dik tevreden, nu lijkt dat heel wat maar als ze straks zelf gaan eten valt dat best mee ;)

En dan weet ik van Tjester (de vader van mijn huidige nestje) dat hij ook niet groot was bij geboorte (90 gram), maar hij heeft wel 4 jaar nodig gehad om uit te groeien. Ondertussen is meneer wel ruim 8 kilo terwijl zijn nestbroer bij geboorte 140 gram woog en nu dus 8,5 kilo weegt. Sommige lijnen groeien wat langzamer maar wel veel langer door!

Groetjes Bianca

• Petry

Oooo dat geboorte gewicht, haahaha onze Simon woog 80 gram en nu is het een reus!!!!

Heb je nog wat foto's van je kitties???

Petry

• Sioux

Wel op de pc, maar nog niet online. Ik zal snel onze website weer eens updaten, ze veranderen al zo nu de ogen open zijn!

Nou ja kijk naar Thor die 245 gram bij geboorte woog. Die heeft nu een heel normaal gewicht van ca 6 kilo, daar had ik toch wel meer van verwacht ;)

Just because i'm curious, hoe zwaar is Simon eigenlijk. Volgens mij ook wel redelijk aan het gewicht denk?

Groetjes Bianca.

• Petry

Valt wel mee, een kilo of 5!!! Hij lijkt veel meer.

Hij is gelukkig geen dikke castraat geworden, hij doet aan de lijn!

Petry

• Sioux

Nou als je de foto's ziet van hem zou je hem zwaarder geven idd. Maar hij is mooi en vooral erg mooi in verhoudingen.

Enne 5 kilo is heel wat prettiger op schoot te houden dan 8 kilo vooral als je zwaar getafeld hebt en de kat in kwestie ook nog eens erg zwaar gaat staan (daar is Otto een ster in, zucht…)

Groetjes Bianca

• Petry

Bij Simon kan je zo zijn botjes voelen, hij wil niet dik worden hahaha ons mietje.

Petry

• Sioux

hehehe… Ons rode watje heeft wel een klein beetje last van lovehandles ;)

Groetjes Bianca

• Petry

Ach het is een mega wat met zijn marsepeinen voetjes.

Hij hangt als het effe kan nog bij mama aan de tiet en hij is toch echt al 3 jaar oud.

En als hij 's nachts niet naar haar luisterd dan hoor je een gemopper van dat kleine vrouwtje hahahaha….heerlijk!!!

Petry

• Sioux

Beter marsepeinen voetjes dan olifantenpoten ;)

hehehe… ja ze kunnen soms best mopperen hé!

Groetjes Bianca