Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kittenkooi inrichten

• Petry

Je hebt het prima gedaan, het zekere voor het onzekere!!

Petry

• Petry

Ik heb voor de kittens zo'n klein bakje, je weet wel net als op de show.

Maar ze gaan liever op de bak van mama:-)

Petry

• mulder

In het verleden gebruikte ik ook het showbakje en af en toe laat ik mij er wel

weer eens door verleiden. Maar mijn poezen stammen af van een supergraver.

En dan bedoel ik echt met scheppen tegelijk. Na 1 bezoekje is het bakje nagenoeg

leeg en de rest ligt 1 meter verderop. Dit graafgen wordt sterk doorgegeven.

• Petry

Hahahahahaha….

Petry

• Sioux

Ik heb trouwens nog steeds een warmte matje erin liggen, aan 1 kant van de doos. En merk toch dat de kleintjes telkens aan die kant van de doos gaan liggen. Zo lang ze dit doen blijft het warmte matje dus lekker aan ;)

Moet er ook wel bij zeggen dat onze ketel nodig nagekeken moet worden (gebeurd volgende week), want hij doet het vaak niet of slaat niet aan. Anders had ik idd ook gezegd van zo rond de 19/20 graden houden, heheh…

Groetjes Bianca

• Lianne

Ik heb er wel een gekocht.

Mijn katten moeten altijd op de bak als ik hem schoon maak.

misschien is het zonder kap toch leuker.

Dus gaat alles staks mischien wel op de kittenbak ik zie het al voor me bijna 8 kilo kater op een kittenbakje.:-)

• Lianne

Onze verwarming deed het ook niet goed, maar we hebben hem inmiddels bijgevult en het is dus lekker warm in huis. Ik houd hem nu ook 's nachts aan dan blijft de temperatuur constant.

Toch heb ik een deken om de kooi gehangen voor eventuele trek.

En karton er achter voor het behang.

Groetjes, Lianne

• Petry

Dat heb ik ook. De kittenkooi in ingepakt, zodat er geen tocht bij kan. Nu de kittens 3 weken zijn heb ik de voorkant open. het hekje is dicht maar Domino kan van haar af kijken.

Tocht is nooit goed.

Petry

• Sioux

Ik heb het vermoeden dat er bij ons wat vuil in zit of dat er wat vervangen moet worden. Tijdens het douchen slaat ie ook geregeld af en ik kan je vertellen dat je haar wassen met koud water niet fijn is (wel gezond, de schubben sluiten beter dus gladder haar, maar brrrr…)

Nou ja hopelijk volgende week beter!

Groetjes Bianca

• Lianne

Ik weet precies wat je bedoelt.

En als je niet lekker in je vel zit kan ke dat net niet meer hebben.

(ik spreek voor mijzelf)

Groettjes Lianne