Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

donderstenen

  • mulder

    Onze kittens zijn nu 9 weken en zitten in de donderstenentijd.

    Ze hebben allemaal een speelballetje en tijdens het speeluurtje wordt er

    van voor naar achter in de woonkamer gevoetbalt. Moeders doet ook mee.

    Als ze uitrusten verzamelen wij de balletjes weer, maar het is wel zoeken.

    Onder de kast, de bank, in de bloempot, in een schoen. Leuk hoor.

  • Petry

    Hahahah ja leuk he!!!

    Ik kan daar zo van genieten.

    En ken je dat ook. Ik vind ons kleine poesje van 3 weken zo'n plaatje dat ik er helemaal verliefd op ben. Ze os perfect, echt helemaal wat ik wil.

    Het zal een verwend nest worden ben ik bang hahahaha…

    Geniet ze!!!

    Petry

  • mulder

    In ieder nestje zit er altijd 1 die ik heel speciaal maak. Ik ben natturlijk gek op

    al mijn kittens, maar uit zelfbehoud (emotioneel over het weggaan), geef ik

    iets meer van mijn hart aan 1 kitten.

    Leuk, dat precies bij jou het kitten geboren is dat je wilt houden.

  • Petry

    Ja ik vind ze ook allemaal geweldig, maar die ene, mmmmmmmm……

    Ik heb deze combinatie gedaan om zo'n poesje te krijgen, proberen te krijgen en dat is gelukt.

    Ze is net als onze Simon maar dan een poes. Simon is ook zo'n pracht beest!

    De lijn vanuit Freya, de katten met het vele wit die wij in huis hebben lopen, zijn erg bijzonder, ze zijn mooi in mijn ogen dan hahahaha en ze zijn prettig gestoord, zalig spul:-)

    Petry

  • mulder

    Je houdt dus een poesje met veel wit aan?

    Nu je het erover hebt…… er zijn relatief gezien weinig katten met een behoorlijke

    witverdeling. Meestal is het erg weinig wit (bij ons tenminste).

    Ik vindt dat als een kat wit heeft het dan ook GOED te zien moet zijn.

    Ooit hebben wij een zwart/wit katerkitten gehad. Meer wit dan zwart. Ik vond het heel mooi. Zijn uiterlijk en kleurverdeling waren geweldig maar we konden hem niet

    behouden vanwege zijn lijn (stamboom). We zouden dan teveel inteelt krijgen.

    Nu achteraf (nieuwe poezen) hadden we hem kunnen behouden. Jammer.

  • Petry

    Ja ik houd van katten met het S-gen, heel veel wit dus.

    Ik ben begonnen met onze Freya, zwart/zilver met heel veel wit, ze heeft een Van-tekening. Samen met onze rode kater van toen, die had geen wit, zijn er 4 lapjes uitgekomen, ons D-nestje.

    2 lapjes met veel en 2 met weinig wit.

    Donna is bij ons gebleven en heeft met Xanthoria's Jayden een nestje gehad. 2 katertjes met veel wit, waaronder onze Simon en 2 katertjes met weinig wit.

    Simon zou onze nieuwe dekkater worden, maar helaas hij had maar 1 ingedaald balletje.

    Omdat Donna ziek werd en mama Freya als een keizersnede had gehad en nu te oud is, hebben wij zusje Domino terug gekregen.

    Domino x Jayden geeft nu dus ons droompoesje, ze is zo mooi, zucht….

    Morgen, of vanmiddag maak ik weer foto's!!!

    Petry

  • Sioux

    hehehe… ja heerlijke tijd hé. Heb je geen tv meer nodig, lekker live kijken ;)

    Voor ons duurt het nog even, ze hebben net de ogen goed open en proberen te staan. Maar zal ook snel genoeg gaan, hihihi…

    Groetjes Bianca.