Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gaat me te veel kriebelen

  • marleen

    ja ik hoopte op een kitten die in oktober geboren zouden worden. Wat gebeurt er kittens 5 van de 7 dood geboren snif snif had me er zo op verheugd om in januari een kitten er bij te hebben. Gelukkig hebben wij een prikbord hoi en af en toe hoor je wel eens wat. ps. mulder jij hebt nog een mooi zwart katertje hi hi en die witte van jou is erg mooi!!!!tot mails

  • Petry

    Ja je kunt een hoop ellende hebben met een nestje, het gaat niet vanzelf.

    Maar er zijn kittens genoeg, kijk maar op de diverse noorse sites, of bij kittenbemiddelingen, als die van de Noorman

    www.denoorman.nl

    Petry

  • Lianne

    Vervelend voor je.

    Ik wilde ook graag een poesje uit bepaalde ouders. dit is al anderhalf jaar geleden en niet gelukt. De kater is inmiddels gecastreerd en de poes heeft nog steeds geen nestje gehad. Hier ut blijkt weer eens dat je de natuur niet kunt dwingen.

    Door jullie berichtjes en verhalen besef ik dat ik, tot nu toe, heel veel geluk heb met mijn kittens.

    Ik geef ze wel wat exta kittenmelk om de moeder wat te onlasten en sommige groeiden wat minder snel maar verder doen ze het aalemaal goed.

    Als ze me horen komen ze de doos al uit, dus hoog tijd voor de kittenkooi die in de maak is.

    Succes met zoeken.

    Groetjes, Lianne

  • Sioux

    Ja het kan idd zo anders lopen. Het echte plannen heb ik dus wel afgeleerd, mijn meiden werken toch niet mee, hehehe…

    Maar het is erg vervelend als je ergens je zinnen op gezet hebt…

    Moet zeggen dat het erg snel gaat al. Van de 4 al 3 verzegd, waarvan 1 dan bij ons blijft ;)

    @ Lianne

    Gaan ze bij jou ook zo lekker snel? Hier stampen ze ook al zo prachtig door de doos heen. Moeders (en wij ook natuurlijk) zitten beretrots toe te kijken hoe mans ze zich al voelen.

    Groetjes Bianca.

  • Lianne

    Hoi Bianca,

    Ook hier weten ze al aardig door de doos te schuifelen.

    Ze hebben allemaal de oogjes al open.

    Amigo is een echte schat, een dik :-) tevreden ventje!

    Ayla hoor je ook nooit mopperen, maar zij is dan ook de zwaarste van het stel.

    De andere twee dammetjes melden zich wat meer, samen met de rode kater.

    De créme katertjes hoor je ook bijna niet.

    Maaruh……… ze zijn allemaal superlief! ;)

    Groetjes, Lianne

  • Sioux

    Jij hebt straks helemaal een lekkere drukte met 7 paar kleine pootjes die alles doen wat eigenlijk niet mag, hehehe… O genieten joh!

    Grappig is dat hé, dat je al zo snel verschil in karaktertjes merkt. Elk kitten is een klein wondertje!

    Groetjes Bianca.

  • mulder

    Heb net je hoe-page bekeken. Wat een geweldige foto al die katten verdeeld

    over de bank. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

  • Sioux

    Zo ligt men hier bijna altijd, wij mogen soms letterlijk op de grond zitten, hehehe… Als we lief genoeg zijn mogen we ons ertussen persen ;)

    Heerlijk klef zooitje hebben we en dat resulteerd in dergelijke (zoek) plaatjes (heb dr nog meer, maar deze was wel de mooiste). Soms liggen ze ook op 1 hoop, dan zie je een berg haar met hier en daar een poot of staart die uitsteekt.

    Groetjes Bianca.