Ben nieuw hier dus lees nu een aantal dagen hier mee, heb inmiddels al heel wat web-site's bezocht en hevig zitten kwijlen van alle Noren geweld wat ik voorbij heb zien komen.
Ze zeggen wel eens, eens een Noor altijd een Noor en dan was ik altijd wat sceptisch, maar sinds ik mijn eerste kreeg (per ongeluk) was het liefde tot in mijn tenen. Helaas heeft deze liefde me na ruim een jaar verlaten door spoorloos te verdwijnen uit onze afgesloten achtertuin, wat er toen met me gebeurde wil ik niemand toewensen, maar ik heb op de hartbewaking en al van het plaatselijk ziekenhuis gelegen zo verdrietig ben ik geweest, een aanval van hyperventilatie werd aangezien voor een hartinfarct , maar deze kat zat zo diep in mijn hart dat ik werd verscheurd door verdriet., terwijl er nog 5 katten en 2 honden rondlopen, had JAN dat hele speciale plekje ingenomen.
Sinds een klein jaar hebben we nu Gijsje ook een Noortje en echt ook weer eentje met een heel speciaal plekje bij me, het karakter van Noortjes is zo geweldig dat raakt me tot heel diep blijkbaar.
Hoop hier nog veel mee te lezen en te leren van de fokkers van deze schoonheden.
Groetjes Emru.