Wat ben jij een ondernemend persoon, Sioux, leuk, hoor en je site is ook erg mooi met al je beauty's.
Die foto met al je katten op de bak is erg humoritisch. Volgens mij zijn jullie zelf gedegradeerd tot de poezenmanden, hahahahaha
ik zal ook nog wat meer van mezelf vertellen.
Ik woon samen met mijn partner, twee zonen, twee Hollandse Smoushonden, twee konijnen, twee cavia's.
Ik heb drie katten: Hindi, een schildpadkleurig poesje uit het asiel, met een stofwisselingsziekte waardoor zij altijd pijn aan een pootje heeft (helaas weet de dierengeneeskunde te weinig van deze ziekte af.)
Sophie, een cypertje afkomstig van een tuinderij, dus een klein donderstraaltje.
En Murphey, onze zogenaamde Noor. Die gevonden is in Belgie ronddwalend bij een boederij. En met vijf maanden al gecastreerd is……dus nu is hij met acht maanden al zo'n vier kilo, dus dat wordt nog wat……..
Het is werkelijk een schat en ik heb een hele erge close band met hem. Hij volgd mij zelfs in de wc. En hij roept mij als hij wil eten of spelen. FF een soort miauwtje geven, voor mij uit lopen en ik weet PRECIES wat hij wil, HEERLIJK!!!! Hij tikt dan even met zijn pootje op de bak waar zijn voer inzit of gaat languit voor mijn voeten liggen om te spelen.