Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gijs mijn grote nieuwe liefde

  • Emru

    Ben nieuw hier dus lees nu een aantal dagen hier mee, heb inmiddels al heel wat web-site's bezocht en hevig zitten kwijlen van alle Noren geweld wat ik voorbij heb zien komen.

    Ze zeggen wel eens, eens een Noor altijd een Noor en dan was ik altijd wat sceptisch, maar sinds ik mijn eerste kreeg (per ongeluk) was het liefde tot in mijn tenen. Helaas heeft deze liefde me na ruim een jaar verlaten door spoorloos te verdwijnen uit onze afgesloten achtertuin, wat er toen met me gebeurde wil ik niemand toewensen, maar ik heb op de hartbewaking en al van het plaatselijk ziekenhuis gelegen zo verdrietig ben ik geweest, een aanval van hyperventilatie werd aangezien voor een hartinfarct , maar deze kat zat zo diep in mijn hart dat ik werd verscheurd door verdriet., terwijl er nog 5 katten en 2 honden rondlopen, had JAN dat hele speciale plekje ingenomen.

    Sinds een klein jaar hebben we nu Gijsje ook een Noortje en echt ook weer eentje met een heel speciaal plekje bij me, het karakter van Noortjes is zo geweldig dat raakt me tot heel diep blijkbaar.

    Hoop hier nog veel mee te lezen en te leren van de fokkers van deze schoonheden.

    Groetjes Emru.

  • *Kitty*

    Mooie vent die Gijs van jou!!

  • Petry

    Een mooie Noor!

    Petry

  • Carmen1

    Wat een mooierd zeg.

  • mulder

    Hallo Emru,

    Kan mij levendig je grote verdriet voorstellen na het verlies van je boskat.

    Ze hebben inderdaad een geweldig en speciaal karakter. Het is nergens

    mee te vergelijken.

  • Mirjam

    Zit ik hier hardop “O, wat mooi”uit te roepen ;-))))))))).

    Prachtig zeg!

    Ik ga nog eens echt voor de bijl bij een fokker……..

  • mulder

    Heb op dit moment leuke kittens.

  • Petry

    Wij ook hahahaha…

    Petry

  • Emru

    Zou wat graag nog een Noortje willen hebben, ware het niet dat ik al 5 katten heb nu en ik denk dat mijn man begint te stijgeren als ik er met nog eentje aan kom, want er lopen ook nog eens 2 honden rond hier, nee ik moet wel vriendjes blijven met hem.

    Ach wie weet kan ik hem nog eens betoveren met een nieuwe Noor, hij is wel degene die totally in love is geraakt sinds we Noren hebben.

    Maar onze ouwe zwarte HTK Silvester (15) blijft een heel speciaal plekje houden.

  • Emru

    Maar ik had al op je site gekeken hoor van de week wat een pronkies, ja ik zou wel weten wat ik dan zou kiezen, helaas helaas,